Disse kursene er ledet av medlemmer i Norsk Permakulturforening. For å liste dine permakulturkurs, bli medlem i dag!

Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

Årsmøte 2021 med gjest Looby McNamara (online)

20 mars -12:00 - 14:30

Årsmøte er for medlemmer i Norsk Permakulturforening.

Husk å betale kontingent for å ha stemmerett på årsmøte! Ifølge vedtektene har alle medlemmer møte-, tale- og forslagsrett og de som har vært medlemmer i minst tre måneder har stemmerett. Alle forslag til saker må være kommet inn minst to uker før møtet (6 mars). De endelige sakspapirene sendes på epost innen en uke før møtet.
Program:
kl12:00-13:00: Gjest: Looby McNamara (UK)
(forfatter: Cultural Emergence, People &
Permaculture)
kl13:00-14:30: Det formelle årsmøte

Vi gleder oss til å ønske Looby McNamara velkommen som gjest!
Loobys seneste bok, Cultural Emergence deler med oss lesere et fremtidsrettet og nyskapende verktøysett for regenerering og transformasjon. Looby har undervist permakultur i nesten 20 år. I løpet av denne tiden har hun vært en pionér innen personlig og sosial permakultur. Hennes første bok People & Permaculture skrev hun med fokus på det etiske prinsippet omsorg for mennesket. Looby har i tillegg skrevet bøkene 7 Ways to Think Differently og Strands of Infinity. Hun driver Applewood Permaculture Centre i Storbritannia sammen med sin partner Chris Evans. Hun er også en av partnerne i the European Mother Nature project som jobber med å støtte mødre i deres personlige transformasjon. Looby har vært et aktivt medlem av permakulturbevegelsen og var tidligere styreleder for Permaculture Association i Storbritannia. I tillegg er hun senior diploma mentor.
For mer informasjon om Cultural Emergence, Looby sine bøker, vidoeoer, podcasts og kurs se www.cultural-emergence.com

KLIKK HER FOR Å MELDE DEG PÅ!

Foreløpig saksliste:
Sak 1. Konstituering:
a) Antall stemmeberettigede
b) Valg av møtefasilitator
c) Valg av møtereferent
d) Valg av 2 til å underskrive protokoll
e) Valg av tellekorps
Sak 2: Godkjenning av innkalling og møteregler
Sak 3: Godkjenning av saksliste
Sak 4: Årsmelding 2020
Sak 5: Regnskap 2020
Sak 6: Innkomne forslag med styrets innstilling
Sak 7: Virksomhetsplan 2021
Sak 8: Budsjett 2021
Sak 9: Valg
Valgkomite

Vi gleder oss til å se deg!

KLIKK HER FOR Å MELDE DEG PÅ!

Dato:
Kostnad: